Hírlevél 2019.01.29.

2019. január 29.

 

Tisztelt Betegeink!
Az Erodium kártya birtokosainak a következő újdonságra hívom fel a figyelmét:
Belépés után a középső oszlop legfelső részében találják az E-Rendelés ikont.
Itt kérhetnek az 1. pont alatt üzenet formájában gyógyszert, esetleg a gondozott, krónikus betegek beutalót szakrendelésre, vagy ahhoz szükséges labor vizsgálatra. Ugyanazok a szabályok érvényesek az íratásra, mint eddig, de mostantól nem kell gyógyszer íratás miatt lefoglalni egy vizsgálati időpontot mások elől. A rendszer néhány (teljesen jogos) kérdést tesz fel, és csak ezek visszaigazolása után jelenik meg a Tovább ikon. A megadott email címre érkezik visszaigazolás az üzenet állapotáról. Kétszer kattintva a fenti fekete vissza-nyilra, a rendszer visszaáll a főoldalra. A továbbiakban is írhatnak a dobirendelo-re emailt gyógyszer ügyben, de akinek van Erodium kártyája, javaslom, hogy inkább itt jelentkezzen a kérésével.  

A 2. pontban szereplő "Dokumentum feltöltése" funkciót kevésbé szeretném, ha használnák, hiszen szinte mindent látunk már a felhőben, és/vagy a Hetényi Kórház adatbázisában. Olyan esetekben lehet ennek használata indokolt, ha pld. valakit baleset ér az ország másik végében, ott ellátják, és pld. táppénz igénye merül fel a betegnek. Ilyen esetben hasznos lehet az orvosi leletet feltölteni telefonos egyeztetés után.

A 3. pontot, a  "Leletértékelés kérése" funkciót olyan esetekben szabad csak használni, amikor pld. széklet eredményt várunk, vagy egy terhes hepatitis leletét. Ilyenkor a megbeszélt időben a rendszeren keresztül  ha érdeklődnek, válaszolunk, hogy itt van-e már a keresett (várt) eredmény, hogy ne kelljen feleslegesen a rendelőbe jönni.  Labor leletek után is érdeklődhetnek, de amennyiben azon eltérések vannak,  el kell jönni személyesen megbeszélni a tennivalókat. Hangsúlyozom, hogy nem célunk (és nem is engedem) a személyes találkozás írásos helyettesítését, de bizonyos egészen egyszerű esetekben talán segítség lehet, hogy így is tudunk kommunikálni.

Hangsúlyozom, hogy nem azonnal reagálunk, megeshet, hogy csak 1 napos késéssel intézzük a kéréseket.

Remélem, hogy hamar megkedveli mindenki ezt az új funkciót.

Dr. Dobi Ákos háziorvos